بهترین شرایط برای خرید خانه در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : سینا

خرید خانه در قبرس مانند خرید ملک در اکثر کشورهای جهان یکی از راه های اخذ اقامت موقت یا دائم در این کشور اروپایی است که به دلیل وجود فرهنگ نزدیک به کشورهای آسیایی و قوانین آسان دولت قبرس، سرمایه گذاران بیشتری را برای خرید آپارتمان در این کشور تشویق می کند. کشور تبدیل شده است

قبرس کشوری جزیره ای است که در شرق دریای مدیترانه واقع شده و پایتخت آن نیکوزیا است. این جزیره از شمال با ترکیه، از شرق با سوریه، از جنوب با مصر و از غرب با یونان همسایه است.

مساحت قبرس 9252 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 876 هزار نفر است. این جزیره سالانه پذیرای بیش از پنج میلیون گردشگر است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دریای مدیترانه است.

این کشور به دو بخش ترکی (قبرس شمالی) و یونانی (قبرس جنوبی) تقسیم می شود، زبان رسمی هر دو قسمت ترکی و یونانی است و اکثر قبرسی ها با انگلیسی آشنا هستند. مذهب بخش یونانی مردم مسیحی ارتدوکس و بخش ترکی از جمعیت مسلمان است. همچنین قبرس یکی از اعضای اتحادیه اروپا و کشورهای مشترک المنافع است.

در این مقاله در سایت رسمی شرکت ریمکس قصد داریم شما را با کشور قبرس و خرید ملک در قبرس شمالی آشنا کنیم. با ما بمان.

تاریخ قبرس
قبرس در سال 1960 استقلال خود را به دست آورد و از سلطه استعمار بریتانیا آزاد شد. دولت مستقل قبرس با مشارکت مردم ترک و یونان در اداره امور این جزیره اعلام موجودیت کرد و کشورهای یونان، ترکیه و انگلستان حاکمیت دولت قبرس را تضمین کردند.

در سال 1974 قسمت شمالی قبرس توسط ترکیه اشغال شد و ترکها در این منطقه اعلام استقلال کردند و نام این منطقه را جمهوری ترک قبرس شمالی گذاشتند. این منطقه از قبرس که معمولاً قبرس شمالی نامیده می شود، توسط هیچ کشور دیگری غیر از ترکیه به رسمیت شناخته نشده است و قوانین ترکیه در قبرس شمالی حاکم است.

در این صورت باید بدانید که از نظر قوانین مربوط به سرمایه گذاری، قوانین قبرس در این زمینه حاکم است نه ترکیه. بنابراین برای خرید خانه در قبرس شمالی باید موجودی حساب بانکی خود را با پوند انگلیس و نه لیر ترکیه تکمیل کنید.

تاریخ قبرس
جاذبه های گردشگری قبرس
شهر باستانی کورایون

این شهر باستانی در امتداد ساحلی صخره ای واقع شده و چشم اندازی زیبا از طبیعت بیرون شهر و دریای مدیترانه دارد. تئاتر و خانه اوستولیوس از معروف ترین نقاط این شهر است. خانه اوستولیوس دارای مجموعه ای از موزاییک های ظریف است که به خوبی حفظ شده اند. کلیسای بزرگ بیزانس یکی دیگر از جاذبه های این شهر باستانی است.

لارناکا

شهر لارناکا آرام ترین استراحتگاه در جزیره قبرس است. تمامی امکانات تفریحی لازم برای لذت بردن از ساحل شنی این شهر فراهم شده است. کلیسای سنت لازاروس یکی از جاذبه های گردشگری این شهر است. در غرب لارناکا دریاچه نمکی وجود دارد که در بهار پر از فلامینگو می شود.

بی پایان

زیبایی بی پایان یک افسانه است. این صومعه در ارتفاعات جزیره و در فاصله 10 دقیقه ای از شهر بنا شده است. با بازدید از این صومعه با تاریخ هزار ساله و داستان های جنگ های صلیبی و تاریخ خونین آشنا می شوید. متقاضیان خرید خانه در قبرس با بالا رفتن از این ارتفاع زیباترین منظره جزیره را خواهند دید. در حالی که می توانید در رستوران های اطراف این صومعه از طعم های مختلف غذاهای قبرسی لذت ببرید.

بی پایان
شبه جزیره کارپاس

شبه جزیره کارپاس در شمال شرقی قبرس شمالی در امتداد نواری از سواحل طلایی با تپه های ناهموار در پشت آنها واقع شده است. این شبه جزیره یک منطقه کمتر کشف شده در قبرس است و مناطق شگفت انگیز پیاده روی، دهکده های عجیب و جذاب و مکان های تاریخی زیادی در آن وجود دارد. اگر می خواهید با زندگی جزیره ای ناشناخته و بدوی از مردم باستان آشنا شوید، باید از این شبه جزیره دیدن کنید.

قلعه کلوسی

قلعه کولوسی واقع در جنوب قبرس یکی از جاذبه های قبرس جنوبی است و قلعه ای سه طبقه است که به عنوان قلعه نظامی برای صلیبی های قرون وسطایی ساخته شده است.

این قلعه از قرن سیزدهم تا پانزدهم توسط شوالیه های سنت جان کنترل می شد و بعداً توسط رقبای آنها، شوالیه های معبد، تصرف شد. اگر تماشای داخل قلعه برای شما کافی نیست، کافی است از پله های مارپیچ کولوسی بالا بروید تا منظره زیبایی از تاکستان هایی را ببینید که دریای مدیترانه در پشت آن مستقر شده است.

هدف ما از توصیف این زیبایی ها این است که مطمئن باشیم با خرید ملک در قبرس در بین کسانی که شما را می شناسند به عنوان یک فرد و خانواده شاد دیده خواهید شد زیرا تقریبا در هیچ کجای دنیا چنین زیبایی ها را نخواهید یافت. منظره.

قلعه کلوسی
غواصی در منطقه غرق شده کشتی Zenobia

کشتی غرق شده زنوبیا که در سال 1980 در خارج از بندر لارناکا غرق شد، این روزها به یکی از مکان های غواصی جهان تبدیل شده و سالانه حدود 45000 غواص را به خود جذب می کند. کشتی غرق شده زنوبیا یکی از دیدنی های قبرس است که اگر عاشق غواصی هستید واقعا ارزش دیدن دارد.

غواصی در این منطقه این فرصت را به شما می دهد که تا عمق 43 متری دریا سفر کنید و کشتی را از نزدیک ببینید که روزگاری عظمت و شکوهی داشت اما این روزها به محل پرورش موجودات دریایی تبدیل شده است.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
رشد سالانه قیمت ملک در قبرس شمالی

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید ملک در قبرس شمالی، رشد سالانه سرمایه گذاری حدود 5 تا 12 درصد است و بیشتر در مورد املاک پیش فروش شده اعمال می شود.

همچنین با توجه به جاذبه های گردشگری این کشور هر سال بر تعداد گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند افزوده می شود و برخی از گردشگران با دیدن شرایط حاکم بر قبرس شمالی تصمیم به خرید خانه و مهاجرت به این کشور می گیرند.

این امر باعث افزایش تقاضا برای خرید خانه در قبرس می شود که باعث افزایش قیمت املاک در قبرس نیز می شود.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
برای اطلاعات بیشتر در مورد مهم ترین شهر قبرس شمالی می توانید صفحه خرید خانه در فاماگوستا را مطالعه کنید.

سادگی در فرآیند خرید ملک و اخذ اقامت

برای خرید ملک در قبرس شمالی نیازی به ثبت شرکت و یا چنین کاری نیست و فرآیند خرید ملک در این جزیره بسیار ساده است.

خریدار با پرداخت 30 درصد از مبلغ ملک، آن را به نام خود ثبت و پس از طی مراحل قانونی اخذ اقامت که حداکثر دو هفته به طول می انجامد، اقدام می کند.

شرایط زندگی آسان در قبرس

آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی و یا اقامت طولانی مدت بیش از 6 ماه در سال را دارند باید اقدامات لازم را برای اخذ مجوزهای قانونی انجام دهند.

اخذ اقامت قبرس شمالی منوط به حضور دائمی در این کشور نیست و افراد می توانند در هر زمان و در هر زمانی پس از خرید ملک و اخذ اقامت قبرس قبرس شمالی را ترک کنند. به دلیل این مزیت عده ای در قبرس خانه می خرند و اجاره می دهند.

سرمایه گذاری در قبرس با پوند انگلیس

مزیت اصلی خرید خانه در قبرس شمالی سرمایه گذاری در پوند انگلیس است که یکی از قوی ترین ارزهای دنیاست که بیمه ای در برابر هرگونه تورم است و سرمایه گذاری شما و هرگونه فروش احتمالی ملک به پوند خواهد بود. .

آب و هوای مدیترانه ای قبرس شمالی

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی آب و هوای بسیار خوب آن است. تابستان‌های گرم و خشک از ژوئن تا سپتامبر و زمستان‌های معتدل و مرطوب از نوامبر تا مارس که با فصل‌های کوتاه پاییز و بهار جدا می‌شوند. خورشید 300 روز در سال می تابد و زمستان های معتدل طبیعت را با باران های سبز و زیبا می پوشاند.

با توجه به نزدیک بودن فرهنگ ترکیه غربی و قبرس، ممکن است شما نیز علاقه مند به خرید خانه در استانبول باشید. همچنین مطالعه قوانین خرید ملک در ترکیه را به شما توصیه می کنیم.

خرید خانه در قبرس و اخذ اقامت

امروزه بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی بهترین قیمت ها را در میان کشورهای مدیترانه ای ارائه می دهد. قیمت خرید خانه در مناطق ساحلی از 40000 پوند برای آپارتمان و 80000 پوند برای ویلا شروع می شود.

آپارتمان ها و پنت هاوس های لوکس با بهترین امکانات و شرایط تا 500 هزار پوند انگلیس قیمت دارند. ویلاهای شیک و بسیار زیبا تا 250 هزار پوند قیمت دارند که در مقایسه با قیمت ملک در سایر نقاط جهان کمتر است.

قیمت آپارتمان در قبرس حداکثر 270 هزار یورو است اما قیمت ویلا در این منطقه از شهر تا یک میلیون و دویست هزار یورو می رسد. شهر لیماسول یکی از شهرهای قبرس شمالی است که برای خرید خانه بسیار محبوب است. این شهر که پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر قبرس شمالی است، در واقع یک شهر بندری است که بزرگترین بندر ترانزیت بار در دریای مدیترانه را دارد.

خرید خانه در قبرس یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای اخذ اقامت اروپا می باشد. با سرمایه گذاری دو میلیون یورویی در املاک قبرس می توانید برای اقامت قبرس اقدام کنید. این املاک می توانند مسکونی یا تجاری باشند، اما در نظر داشته باشید که مالیات بر املاک تجاری بالاتر است.

بر اساس رتبه بندی جهانی، پاسپورت قبرس در رتبه هفتم قرار دارد و دارندگان پاسپورت این کشور می توانند بدون نیاز به ویزا به 165 کشور جهان سفر کنند.

علاوه بر مبلغی که برای سرمایه گذاری در قبرس باید بپردازید، 150 هزار یورو نیز باید به دولت و سازمان های این کشور پرداخت کنید. همچنین پس از 5 سال می توانید سرمایه گذاری خود را از دو میلیون یورو به 500 هزار یورو کاهش دهید.

قوانین خرید و فروش ملک در قبرس
به طور کلی خرید خانه در قبرس دارای یک سری قوانین و مقررات است که شما به عنوان یک خریدار خارجی باید آن ها را بدانید. قوانین خرید ملک در قبرس عبارتند از:

 

اگر می خواهید ملک مسکونی بخرید مساحت آن حداقل 100 متر مربع و اگر قصد خرید ملک تجاری دارید مساحت آن 250 متر مربع یا بیشتر باشد.
اگر ملک خریداری شده در قبرس حدود 80 هزار یورو قیمت داشته باشد، اقامت موقت قبرس را دریافت خواهید کرد. ویزای موقت معمولا یک ساله است و هر سال قابل تمدید است. پس از داشتن ویزای موقت به مدت 3 سال، می توانید برای ویزای دائمی اقدام کنید.
اگر ارزش ملک شما 300000 یورو باشد، اقامت دائم قبرس را دریافت خواهید کرد.
اگر ارزش ملک خریداری شده 2 میلیون یورو باشد، پاسپورت قبرس دریافت خواهید کرد. (اگر قصد زندگی در این کشور را ندارید)
با خرید ملک در قبرس باید سالانه 85 تا 260 یورو به شهرداری پرداخت کنید.
هزینه ها و مدارک لازم جهت نقل و انتقال ملک و اسناد منزل
برای انتقال ملک و سند خانه باید به اداره ثبت اسناد قبرس مراجعه کنید. برای انتقال مالکیت باید خریدار یا شخص ثالث با وکالت حضور داشته باشد و فروشنده نیز باید از هیات وزیران اجازه بگیرد. در قبرس کلیه هزینه های انتقال سند ملک که توسط اداره ثبت انجام می شود به عهده خریدار می باشد ولی هزینه های انتقال سند در شرکت به عهده فروشنده می باشد. به طور کلی 5 تا 16 درصد از کل مبلغ ملک به تشریفات اداری اختصاص دارد. این یکی از قوانین خرید خانه در قبرس است.

برای انتقال سند ملک در قبرس و صاحب خانه شدن به یک سری مدارک نیاز دارید، این مدارک عبارتند از:

 

مشخصات خریدار که شامل مشخصات شخصی و شغلی وی می باشد.
2 عکس
گواهی وضعیت تأهل
پاسپورت با کپی
اسناد ملکی تایید شده توسط سازمان ثبت اسناد
اسنادی که قیمت ملک را نشان می دهد
قرارداد یا قرارداد خرید خانه در قبرس
برگه تایید پرداخت مالیات ملک
افتتاح و داشتن یک حساب بانکی فعال و معتبر
اصل اسناد سپرده های بانکی
پرینت صورتحساب بانکی در 3 ماه گذشته
مدارکی که نشان دهنده میزان درآمد یا فیش حقوقی است که باید به بانک ارائه شود
مزایای خرید ملک در قبرس
قبرس کشوری در حال توسعه و در حال توسعه است و قیمت ملک روز به روز در حال افزایش است.

خرید ملک در قبرس مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

شما پاسپورت، شهروندی و حق شهروندی قبرس را دریافت خواهید کرد و تحت حمایت دولت خواهید بود.
این امکان برای شما و خانواده تان وجود دارد که در این کشور زندگی کنید.
شما می توانید بدون ویزا به 160 کشور جهان سفر کنید.
ظرف 2 تا 3 ماه از تاریخ ثبت سند ملک، اقامت شما تایید می شود.
با خرید خانه در قبرس می توانید در قبرس شرکت و کار کنید.
شما می توانید ملک خود را اجاره دهید و از آن درآمد کسب کنید.
شما به بهترین دانشگاه ها و موسسات دسترسی دارید.
شما در کشوری آرام و امن با کمترین جرم زندگی خواهید کرد.
اقامت با خرید ملک در قبرس برای مهاجران غیر اروپایی
با خرید ملک به ارزش 300000 یورو و سپرده گذاری بلند مدت در یکی از بانک های قبرس به مبلغ 30000 یورو به مدت 3 سال اقامت دائم قبرس صادر می شود و در سال ششم می توانید برای تابعیت قبرس و گذرنامه. این روش سریع جدید برای شهروندان غیر اروپایی است که مایل به اخذ اقامت این کشور اروپایی از طریق سرمایه گذاری در قبرس هستند.

شرایط سرمایه گذاری برای اخذ اقامت قبرس

متقاضی باید تاییدیه ای از یک موسسه مالی در قبرس مبنی بر داشتن حداقل سی هزار یورو در یک حساب بانکی که حداقل برای سه سال مسدود می شود، دریافت کند. ضمناً باید ثابت شود که این مبلغ از خارج به قبرس منتقل شده است.

متقاضی باید ثابت کند که حداقل 30 هزار یورو درآمد سالانه دارد. همچنین درآمد سالانه برای هر یک از اعضای خانواده پنج هزار یورو و برای هر یک از والدین تحت تکفل متقاضی اصلی یا والدین همسر متقاضی، هشت هزار یورو افزایش می یابد.

منبع این درآمد باید خارج از قبرس باشد، به عنوان مثال حقوق ناشی از کار در خارج از قبرس، حقوق بازنشستگی، سود سهام، سپرده های ثابت و درآمد اجاره. درآمد همسر متقاضی نیز ممکن است به عنوان بخشی از درآمد سالانه متقاضی در نظر گرفته شود.

همراه با درخواست، متقاضی باید سند مالکیت یا قرارداد خرید ملک در قبرس را به نام خود یا همسرش به اداره مهاجرت قبرس ارسال کند که نشان می دهد متقاضی خانه ای با حداقل ارزش 300000 یورو خریداری کرده است.

حداقل دویست هزار یورو از مبلغ باید در هنگام خرید پرداخت شود و رسید این پرداخت ارائه شود. پرداخت کامل این ملک باید به حساب بانکی یا موسسه مالی در قبرس واریز شود. این مبالغ باید از خارج از قبرس منتقل شده باشد.

خرید خانه در قبرس نیز می تواند به نام شرکتی که در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ثبت شده باشد انجام شود، مشروط بر اینکه این شرکت به نام متقاضی یا به نام متقاضی و وی ثبت شده باشد. همسر و تنها سهامداران یا مالکان ذی نفع این شرکت هستند. بودن

متقاضی می تواند یک یا حداکثر دو واحد مسکونی (آپارتمان یا منازل) خریداری کند که ملک می تواند مستقل باشد یا یک واحد مسکونی و یک مغازه تا 100 متر مربع یا یک واحد مسکونی و اداری. با مساحت تا 250 متر مربع.

این املاک باید دست اول باشد و توسط یک شرکت ساختمانی به فروش برسد. اگر دو ملک خریداری شود، هر دو ملک باید از یک شرکت خریداری شوند. باید توجه داشته باشید که قرارداد خرید خانه دست دوم پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت قبرس

کپی پاسپورت متقاضی و افراد تحت تکفل
کپی مجوز اقامت موقت معتبر متقاضی و افراد تحت تکفل در صورت اقامت در قبرس
یک عکس رنگی از متقاضی و وابستگان موجود در پرونده که در قبرس اقامت خواهند داشت
رزومه متقاضی به همراه مدارک تحصیلی (ارسال مدارک تحصیلی اختیاری است)
تاییدیه بانکی در خصوص سپرده بانکی متقاضی در یکی از بانک های قبرس در قبرس به مبلغ حداقل سی هزار یورو که نشان می دهد این سپرده حداقل تا سه سال سالم می ماند.
شواهدی مبنی بر درآمد سالانه حداقل 30000 یورو از منابعی غیر از اشتغال در قبرس. میزان درآمد سالانه برای هر همسر و فرزند تحت تکفل متقاضی پنج هزار یورو افزایش می یابد. این مبلغ برای هر یک از والدین متقاضی یا والدین همسر هشت هزار یورو افزایش می یابد.
سند یا قرارداد خرید ملک در قبرس که حداقل سیصد هزار یورو خریداری شده باشد. رسید پرداخت حداقل 200000 یورو از مبلغ خرید باید ارسال شود.
اعلامیه رسمی متقاضی و همسرش مبنی بر عدم کار در قبرس. والدین وابسته نیز ملزم به ارائه چنین اظهارنامه ای هستند.
بیمه درمانی کامل برای متقاضی و افراد تحت تکفل همراه
گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی، همسر و والدین با ترجمه رسمی و تاییدیه سفارت
سند ازدواج متقاضی و شناسنامه فرزندان با ترجمه رسمی و تاییدیه سفارت
اجاره خانه یا سوئیت در قبرس
خرید یا اجاره خانه در قبرس شمالی یکی از دغدغه های مهم افرادی است که می خواهند در این کشور زندگی کنند. هزینه های اجاره آپارتمان در قبرس شمالی به شرح زیر است:

 

اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر 1119.80 لیر می باشد
اجاره آپارتمان 1 خوابه در حومه شهر 967.31 لیر
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر 1889.29 لیر است
اجاره آپارتمان 3 خوابه در حومه شهر 1473.17 لیر
قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر 5092.89 لیر است
قیمت هر متر مربع آپارتمان در حومه شهر 3888.39 لیر است

حمل و نقل در قبرس
در قبرس شمالی، سیستم های حمل و نقل عمومی شما همان چیزی است که به آن عادت دارید. در واقع فضای حمل و نقل در این کشور رشد نکرده است. اگر بخواهید از خودروهای شخصی استفاده کنید باید هزینه بیشتری بپردازید و دلیل این امر گرانی بنزین در این کشور است.

در نظر داشته باشید که مترو در این کشور محدود و ظرفیت کمی دارد در حالی که ساکنان و متقاضیان خرید خانه در قبرس از اتوبوس های شهری این کشور استفاده می کنند. مردم می توانند از کارت حمل و نقل عمومی استفاده کنند. این کارت به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه برای شما ارائه می شود و تعرفه کارت های سالیانه اغلب ارزانتر از هفتگی است.

 

در قبرس شمالی به طور کلی هزینه حمل و نقل عمومی 5 درصد بیشتر از ایران است. در این میان مردم این کشور باید سعی کنند از ساده ترین روش های حمل و نقل استفاده کنند. تاکسی های این کشور بر اساس زمان در نظر گرفته شده برای هر کیلومتر محاسبه می شوند.

در نظر داشته باشید که کشور قبرس شمالی به طور کلی توانسته رتبه خوبی را در زمینه های مختلف کسب کند، اما سیستم های حمل و نقل در این کشور همچنان از تکنولوژی کمتری برخوردار هستند.

مجوز و خرید خودرو در قبرس
اگر متقاضی و مهاجرت یا سفر به قبرس هستید، باید بدانید که گرفتن گواهینامه رانندگی در قبرس بسیار آسان است. در صورت داشتن اصل گواهینامه در ایران می توانید ترجمه مدرک خود را به اداره امور مالیاتی قبرس شمالی ارسال کرده و به سادگی گواهینامه رانندگی این کشور را دریافت کنید. دریافت کنید

قبرس شمالی مستعمره بریتانیا است، بنابراین مردم این کشور باید از سمت چپ رانندگی کنند. جهت خیابان ها در قبرس شمالی برعکس ایران است و مردم باید سعی کنند رانندگی صحیح را در این کشور بیاموزند.

در نظر داشته باشید که برای خرید خودرو در قبرس شمالی ابتدا باید از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشید، در غیر این صورت یک سری مراحل خرید خودرو از بانک های این کشور به شما ارائه خواهد شد.

مشکلات خرید خانه در قبرس شمالی

از آنجایی که تبلیغات زیادی برای سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی از جمله قبرس وجود دارد. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید ملک در قبرس با افراد مجرب مشورت کنید.

مشاوره با افراد مجرب باعث می شود که هنگام خرید ملک در قبرس با مشکل مواجه نشوید. اگرچه دولت قبرس پیگیری قانونی برای سرمایه گذاران انجام می دهد، اما در برخی موارد ممکن است با خرید ملک در قبرس مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار بگیرید.

به عنوان مثال ممکن است در برخی موارد متقاضی هزینه ملک را پرداخت کند اما فروشنده به تعهدات خود عمل نکند. در این شرایط خریدار می تواند به دادگاه شکایت کند و تقاضای انتقال ملک به نام خود را داشته باشد. بهتر است بدانید در صورت نبود مدارک مورد نیاز خریدار نمی تواند ملک را نامگذاری کند.
خرید املاکی که قبلاً مجوزهای لازم را دریافت کرده اند، املاک امن محسوب می شوند.

با داشتن یک وکیل مجرب برای خرید خانه در قبرس می توانید اعتبار این مجوزها را بررسی کنید. از طرفی برخی از متقاضیان بر این باورند که خرید ملک در روستاهای قبرس نسبت به خرید ملک در مرکز شهر قبرس کم خطر تر است. در صورتی که قصد خرید ملک در روستا را دارید بهتر است به یک سری نکات توجه کنید.

برای مثال خرید مکان هایی که در روستا در زمین همسایه ساخته شده است مشکلات جدی برای خریدار به وجود می آید. توصیه می‌کنیم موقع خرید ملک در روستا در قبرس شمالی حتماً تصویری که توسط نقشه بردار از مرزهای زمین ثبت شده است را با دقت بررسی کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: